  • 41. Data: 2009-07-30 13:43:54
    Temat: Re: 15 latek i sprzedaż jabłek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mysiar wrote:

    > a czy niedzielne na tace które jest zbierane dla facetów w czarnych
    > kieckach jest opodatkowane,

    jest opodatkowane

  • 42. Data: 2009-07-30 19:44:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > A ja z ruskimi nie dyskutuję.

    To sami ruscy.
    Musisz poszukać innej grupy.

  • 43. Data: 2009-07-30 20:18:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:h4st78$svi$3@inews.gazeta.pl>:

    > To sami ruscy.
    > Musisz poszukać innej grupy.

    Chyba jej założę jakąś na alcie, z fun albo fan -- może sobie wybrać :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 44. Data: 2009-07-30 22:08:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Chyba jej założę jakąś na alcie, z fun albo fan -- może sobie wybrać :D

    jestem za
    alt.pl.fun.animka
    bedziemy wrzucać jej posty.
    byłby całkime niezły ruch.

  • 45. Data: 2009-08-03 11:26:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 17:08:02 -0500, witek napisał(a):

    > jestem za
    > alt.pl.fun.animka
    > bedziemy wrzucać jej posty.
    > byłby całkime niezły ruch.

    Ja proponuję coś w klimacie alt.fan.animka.die.die.die ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 46. Data: 2009-08-08 08:30:57
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > To sami ruscy.
    > Musisz poszukać innej grupy.

    oraz oczywiście Żydzi i cykliści o czym muszę cały czas przypominać :-)

  • 47. Data: 2009-08-12 07:36:30
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I diet poselskich, do pary.
    JaC

    -----

  • 48. Data: 2009-08-12 07:44:10
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przede wszystkim "taca" nie jest przychodem duchownych, datki na tacę są na kościół i
    różne jego potrzeby.
    Dla duchownych sa przykładowo "co łaska" za śluby, chrzty, pogrzeby, kursy
    przedmałżeńskie i inne, ale nie taca.
    JaC

    -----

    > Owszem jest, pod postacią zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów osób
    duchownych