  • 1. Data: 2002-02-12 00:05:42
    Temat: szkolenia - ryczalt???
    Od: "Rafi" <r...@p...onet.pl>

    Krotko: czy DG polegajaca na prowadzeniu szkolen na zlecenie instytucji moze
    byc opodatkowana ryczaltowo na 8,5%?

    Pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2002-02-15 01:56:40
    Temat: Re: szkolenia - ryczalt???
    Od: "Aldona Gowin" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Krotko: czy DG polegajaca na prowadzeniu szkolen na zlecenie instytucji
    moze
    > byc opodatkowana ryczaltowo na 8,5%?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Rafal

    Jeśli sa to usługi edukacyjne, bo z tym kojarzy mi się "prowadzenie szkoleń"
    , to są wyłączone z opodatkowania ryczałtem i obowiazują zasady ogólne - tak
    poz. 17 wykazu zał. nr 2 do ustawy o zrycz.pod.doch.
    pozdr. A.