  • 1. Data: 2002-02-12 00:36:11
    Temat: ulga remontowa - pytanie
    Od: <d...@p...onet.pl>

    witam....
    sprawa jest tego rodzaju
    mam rachunek z grudnia 2001r. na wymiane okien jednak w tresci jego jest
    napisane iz uiscilem tylko czesc zaplaty a reszte mam doplacic do marca 2002r.
    Czy moge odliczyc cala wartosc okien za rok 2001 czy tylko wartosc zaplacona w
    2001r.?
    z gory dziekuje za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Darek P.

  • 2. Data: 2002-02-12 05:59:15
    Temat: RE: ulga remontowa - pytanie
    Od: a...@p...pl (Agnieszka Matysiak)

    Moim zdaniem mozesz odliczyc za 2001 tyle ile rzeczywiscie wydatkowales w
    roku podatkowym 2001.