  • 1. Data: 2009-02-26 07:07:11
    Temat: Serwis rozliczający pit
    Od: PINOL <p...@g...com>

    Witam.
    Pamiętam, że był gdzieś serwis, za pomocą którego można było
    prywatnie, nie do celów komercyjnych, rozliczyć PIT, przechować go na
    serwerze itp. W nazwie na pewno zawierał słowo pit. Czy ktoś mógłby mi
    go przypomnieć?? Serwis wystartował bodajże rok czy dwa lata temu.
    Dziekuje.

    PINOL

  • 2. Data: 2009-02-26 08:13:34
    Temat: Re: Serwis rozliczający pit
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    PINOL wrote:
> [...]
    > serwerze itp. W nazwie na pewno zawierał słowo pit. Czy ktoś mógłby mi
    > go przypomnieć?? Serwis wystartował bodajże rok czy dwa lata temu.

    Pewnie chodzi Ci o http://www.pitroczny.pl/

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-02-26 09:13:27
    Od: PINOL <p...@g...com>