  • 1. Data: 2009-02-25 16:42:09
    Temat: rozliczenie dochodow za 2007r. osiąganych w kraju i Anglii
    Od: bingo <a...@w...pl>

    Witam
    Mam problem z rozliczeniem podatku ( podobno wg stopy procentwej) za rok
    2007 !!!! osiąganych przez 3 m-ce w Anglii i 5 m-cy w Polsce
    nie wiem jak wypelnić PIT a szczególnie jak wyliczyć dochód wg stopy
    procentowej.
    Wiem że okres do rozliczenia 2007 roku już minął ale muszę to teraz zrobic
    Pzdr

  • 2. Data: 2009-02-25 19:31:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bingo wrote:
> [...]
    > procentowej.
    > Wiem że okres do rozliczenia 2007 roku już minął ale muszę to teraz zrobic

    www.pity.pl i pit-36 samo sie wyliczy o ile wiesz co gdzie wpisac
    jak nie wiesz to troche info jest tez na pit.pl