  • 1. Data: 2003-01-20 17:12:10
    Temat: Naliczanie odsetek ustawowych
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl>

    Witam!

    Ktoś jest mi winien pewną kwotę (za wynajem mieszkania). Miał zapłacić
    10.12.2002. W jaki sposób nalicza się odsetki ?
    Może znacie jakiś automat w necie który to liczy po podaniu kwoty i dnia
    wymagalności?
    Albo chociaż podstawę prawną?

    chester

  • 2. Data: 2003-01-20 17:34:59
    Temat: Re: Naliczanie odsetek ustawowych
    Od: Tomek Dzięcioł <d...@p...ze.spamem.interia.pl.>

    > Może znacie jakiś automat w necie który to liczy po podaniu kwoty i
    > dnia wymagalności?

    http://www.pit.pl/pages/250.php

    Pozdrawiam
    Tomek Dzięcioł