  • 1. Data: 2003-01-20 16:07:35
    Temat: Wspólne rozliczenie i niski dochód
    Od: "Borygo" <b...@b...vectranet.pl>

    Witam
    Zakładając, że moja żona zarobi w tym roku ok 120pln (jest na wychowawczym
    od 3.12.2002, a firma płaci pieniądze 10 następnego miesiąca). Za te trzy
    dni pieniądze otrzymała w styczniu. Ja pracuję "normalnie" (etat) i
    rozliczamy się wspólnie. Mam pytanie czy przy tak niskich dochodach żony
    (chyba jest jakaś kwota która nie podlega opodatkowaniu) będziemy mogli
    rozliczać się wspólnie i odzyskać trochę kasy z tego tytułu, że ja
    przekraczam progi podatkowe.

    Pozdrawiam
    Borygo