  • 1. Data: 2007-04-04 09:30:54
    Temat: Import licencji z USA / sprzedaż w PL
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    Witam wszystkich,

    Czy ktoś z Was ma do czynienia z taką sytuacją: sprowadzanie oprogramowania
    (licencji) drogą elektroniczną (z USA) i rozliczanie tegu w PL.

    Urząd celny uwywa ręcę bo nie będzie to na nośnikach.

    Urząd skarbowy wspomina o deklaracji Vat7.

    Ktoś podpowie?

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 2. Data: 2007-04-04 14:15:25
    Temat: Re: Import licencji z USA / sprzedaż w PL
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Apr 2007, bArT wrote:

    > Urząd skarbowy wspomina o deklaracji Vat7.

    http://groups.google.pl/groups/search?num=100&q=grou
    p%3A*.podatki+import+licencji
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-04-04 14:39:41
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    Gotfryd Smolik news wyskrobał(a) co następuje:
    > http://groups.google.pl/groups/search?num=100&q=grou
    p%3A*.podatki+import+l
    > icencji :)
    > pzdr, Gotfryd

    dzięki ale faux pas... jak mogłem to przeoczyć??

    --
    pozdrawiam
    bArT