  • Data: 2004-04-14 13:27:49
    Temat: zwrot kosztów usługodawcy
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Podpisuje z kims umowe zlecenie, do swiadczenia tej umowy człoweik
    potrzebuje internet i uzgadniamy że przez czas trwaia tej umowy ja mu za ten
    internet zwracam kase przez czas trwania umowy (i to jest zapisane
    oficjalnie w umowie).
    Pytania:
    - czy mogę sobie księgowac w koszty te kwoty np na podstawie kserokopi
    rachunków przedstawionych mi przez człeka?
    - czy też powinienem mu to uwzględniać jako składnik wynagrodzenia za umowe
    zlecenie (np jako dodatek) i czy taki dodatekbędzie opodatkowany,
    uzusowiony?

    Pozdrawiam
    Robert