  • 1. Data: 2003-12-15 08:33:20
    Temat: zus a praca
    Od: "Dr.Agon" <z...@c...pl>

    Witam
    problem jest taki.
    jestem zatrudniony na stale ze wszystkimi umowami i swiadczeniami i
    chcialbym zalozyc firme, dodatkowo.
    Jak wyglada sprawa z ZUSem w takim przypadku
    Dziekuje za odpowiedz
    Marcin

    --
    [:. mail: z...@r...pl ; http://www.kwd.republika.pl .:]
    [:. tel. +48 507 694 238 ; GG: 4355904 .:]

  • 2. Data: 2003-12-15 08:42:37
    Temat: Re: zus a praca
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Dr.Agon napisał:

> [...]
    > chcialbym zalozyc firme, dodatkowo.
    > Jak wyglada sprawa z ZUSem w takim przypadku

    Może wygladać róznie.
    Jak znajdziesz wróżkę która wie ile zarabiasz to może da Ci też
    jedoznaczną odpowiedź.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-12-15 09:03:10
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Jeżeli zarabiasz na etacie więcej jak 800 zł to od działalności zapłacisz
    tylko zdrowotne ok. 140zł. Jeżeli mniej to zapłacisz wszystkie składki ok.
    650 zł

    --
    PawełJ