  • Data: 2003-07-08 19:37:42
    Temat: zmiany z refinasowaniu nauki zawodu ucznia
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    :)
    ostatnio obilo mi sie o uszy
    ze wkrotce maja zostac wprowadzone zmiany w refinansowaniu nauki zawodu
    uczniow
    ?
    gdzie ewentualnie moge o tym poczytac
    lub jeszcze lepiej
    jednym zdaniem bo tak zapewne bedzie bardziej zrozumiale dla mnie
    :)
    aha
    prowadze dzialalnosc handlowa
    jestem na VAT
    rozliczam sie w formie zryczaltowanego podatku dochodowego
    mam wszystkie uprawnienia (mistrz w zawodzie + kurs pedagogiczny )
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe