  • Data: 2003-04-07 13:00:58
    Temat: zmiana właściwości US?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od 1.01.2003 roku zmienili mi urząd skarbowy -wybudowano nowy w mniejszej
    mniejscowości i mnie on objął.
    I tak: Czy taka zmiana Urzędu Skarbowego obliguje mnie do wystawienia NIP-3,
    czy jest to robione z automatu przez US.
    No i dugi problem - zakładam, że nie muszę wystawiać NIP-3 (bo to wydaje mi
    się logiczniejsze). Jeśli przy wypełnianiu PIT37 muszę wypełnić NIP-3 (np.
    podaje numer konta bankowego) to czy zaznaczam, że zmienił mi się US czy też
    nie wspominam o tym fakcie. W sumie "zmiana nie spowodowała zmiany
    właściwości US", ale mimo wszystko on się zmienił - więc jak to potraktować?

    Pozdr
    Gerard