  • 1. Data: 2002-03-12 17:32:27
    Temat: zmiana sidziby i pare problemów...
    Od: "Maciej_R" <m...@p...com>

    witam

    prowadze jednoosobowo d.g
    przeprowadzilem sie ostatnio za miasto - niedaleko, ale juz inna gmina
    poszedlem do wydzialu d.g. i ze zdziwieniem dowiedzialem sie, ze nie moge po
    prostu zaktualizowac danych (adres) a musze wyrejestrowac dzialalnosc (czyli
    jak rozumiem - zamknac firme) i zarejestrowac na nowo w gminie
    jakie jeszcze konsekwencje bedzie mialo takie wy- i zarejestrowanie? gdzie
    jeszcze musze zaktualizowac dane ? co jeszcze "zamknac" i "otworzyc" ?

    i inny pomysl - rozwazam przeniesienie dzialalnosci (formalnie) do rodziny,
    która mieszka w tej samej dzielnicy co ja poprzednio - czy wtedy
    wystarczyloby zaktoalizowanie danych d.g. ?

    pozdrawiam

    MR

  • 2. Data: 2002-03-12 21:13:34
    Temat: Re: zmiana sidziby i pare problemów...
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a m...@p...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > nowo w gminie jakie jeszcze konsekwencje bedzie mialo takie wy- i
    > zarejestrowanie? gdzie jeszcze musze zaktualizowac dane ? co jeszcze

    Musisz wyrejestrować w poprzednim UM i zarejestrować w nowym UM, z tym że
    na zaświadczeniu powinno być nadmienione że jest to przeniesiedzie DG.
    Konsekwencje... hmm .. aktualizacja w odpowiednim US.

    > i inny pomysl - rozwazam przeniesienie dzialalnosci (formalnie) do
    > rodziny, która mieszka w tej samej dzielnicy co ja poprzednio - czy
    > wtedy wystarczyloby zaktoalizowanie danych d.g. ?

    TAK.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub