  • 1. Data: 2003-04-23 10:20:43
    Temat: zmiana nazwiska przy DG - NIP-1?
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    Czy przy zmianie danych "identyfikacyjnych" ( a dokladnie nazwiska ) osoby
    prowadzacej DG sklada sie NIP-1?

    Przy osobie nie prowadzacej DG, skalda sie NIP-3 i tam wymagane jest sporo
    wiecej roznych danych identyfikacyjnych. Wiem ze na NIP-3 jest info ze
    skaldaja osoby nie prowadzace dzialanosci , ale takie mnie zaczely trawic
    watpliwosci.

    pozdr
    bubbbaaaasss

  • 2. Data: 2003-04-23 21:47:43
    Temat: Re: zmiana nazwiska przy DG - NIP-1?
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > wiecej roznych danych identyfikacyjnych. Wiem ze na NIP-3 jest info ze
    > skaldaja osoby nie prowadzace dzialanosci , ale takie mnie zaczely trawic

    doczytaj dokladnie co jest na tych nipach napisane - jesli prowadzisz
    dzialalnosc gospodarcza jednoosobowa - to nip-1, jesli w spolce cywilnej -
    to nip-3

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf