  • 11. Data: 2002-03-02 08:24:03
    Temat: Re: zdrowotne a wpis do ewidencji
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Gotfryd Smolik - [...]
    > A tak NIE JEST ?
    > -:O

    A JEST ?
    ciekawe, gdzie to napisane.
    Skladke zdrowotna placi OSOBA prowadzaca dzialalnosc gospodarcza.

    > Hm... No to wpadłem !

    na co Pan wpadl ?

    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 12. Data: 2002-03-02 14:55:10
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > Ależ nie jestem. Tylko lekko warczałem :)

    No juz dobrze.troche powarczeć też trzeba od czasu do czasu.

    > A tak NIE JEST ?

    Moim zdaniem nie jest.Na podstawie czego do takich wniosków
    doszedłeś.Płaci sie od źródła przychodu.Dwa lub wiecej udzuiału w
    SC+własna DG to jest tylko jedno źródełko.

    > Hm... No to wpadłem !

    Niestety.Zdarzyć się to może jażdemu,byle nie zbyt często.
    Jacek

  • 13. Data: 2002-03-05 10:08:05
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > udziału

    > Moim zdaniem nie jest.Na podstawie czego do takich wniosków
    > doszedłeś.Płaci sie od źródła przychodu.Dwa lub wiecej udzuiału w
    > SC+własna DG to jest tylko jedno źródełko.

    Tez mnie zainteresowal ten problem. Pani w ZUSie (nie wiem na ile mozna jej
    wierzyc) na moje pytanie jakie skladki i w jakim wymiarze powinienem placic
    jesli jestem zatrudniony na pelny etat, mam wlasna dzialalnosc gospodarcza
    (ryczalt) oraz jednoczesnie jestem wspolnikiem w dwoch spolkach cywilnych
    (ryczalt i zasady ogolne) powiedziala ze wszystkie ubezpieczenia (emerytalne,
    rentowe, zdrowotne itp) placi za mnie moj pracodawca natomiast ja powininem od
    kazdego wpisu do ewidencji odprowadzac skladke zdrowotna od podstawy (czyli w
    moim przypadku 3 razy). Czy ktos moze mi powiedziec czy mozna jednym wpisem do
    ewidencji "zalatwic" kilka spolek cywilnych i wlasna dzialalnosc ?

  • 14. Data: 2002-03-05 10:11:16
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > IMHO osoba prowadząca kilka DG indywidyalnych oraz dodatkowo w formie
    > spółki cywilnej powinna mieć tylko jeden ( na wszystkie działalności )
    > wpis w ewidencji działalności gospodarczej w urzedzie gminy wg miejsca
    > zamieszkania.
    > Wpis taki zawiera miejsca prowadzenia działalności na terenach kilku
    > różnych gmin.
    > Czyli nie powinno być problemów z wielokrotnym opłacaniem składki
    > zdrowotnej z tytułu działalności gospodarczej -> wpis może być tylko
> [...]
    Nie wiedzialem ze tak mozna. Moglbys napisac cos wiecej na ten temat ?
    Czyli np chcialbym byc wspolnikiem w dwoch sc oraz miec jeszcze wlasna DG. Jak
    to zalatwic jednym wpisem ?

  • 15. Data: 2002-03-05 21:23:03
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    Znajoma majaca wlasna DG i udzial w spolce partnerskiej placi zdrowotne
    dwa razy - po konsultacji z ZUS.
    --------
    Graszka

  • 16. Data: 2002-03-06 21:49:14
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

> [...]
    ?
    > Czyli np chcialbym byc wspolnikiem w dwoch sc oraz miec jeszcze

    zobacz

    http://kowalczuk.home.pl/forum/viewthread.php?FID=6&
    TID=186

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 17. Data: 2002-03-08 09:53:50
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > ?
    > wlasna DG. Jak
    >
    > zobacz
    >
    > http://kowalczuk.home.pl/forum/viewthread.php?FID=6&
    TID=186

    Niestety pojawia mi sie:
    "Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO)"

  • 18. Data: 2002-03-08 20:01:52
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    > http://kowalczuk.home.pl/forum/viewthread.php?FID=6&
    TID=186

    > Niestety pojawia mi sie:
    > "Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO)"

    Przykro mi. U mnie działa bezproblemowo.
    Do tego forum można wejść też przez "główne drzwi" tj.
    http://forum.sow.pl

    następnie: ZUS
    wątek: składka zdrowotna

    pozdrawiam