  • 1. Data: 2003-03-10 11:13:46
    Temat: zarobilem w USA $10000 jak to "zalegalizowac" w PL?
    Od: niedzwiedz <m...@l...com>

    hey - jestem studentem - nigdy nie pracowalem w polsce ale w 2001-2002
    bylem na "praktykach studenckich" w USA na wizie J-1 i zarobilem
    troche grosza - placilem tam podatek - wszystko legalnie...

    teraz mam problem bo przelalem sobie ta kase na konto w PL - okolo
    40.000PLN - jak mam to "zadeklarowac" zeby mi za rok Urzad Skarbowy
    nie zabral polowy tytulem jakiegos podatku?

  • 2. Data: 2003-03-14 06:04:22
    Temat: Re: zarobilem w USA $10000 jak to "zalegalizowac" w PL?
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

> [...]
    > 40.000PLN - jak mam to "zadeklarowac" zeby mi za rok Urzad Skarbowy
    > nie zabral polowy tytulem jakiegos podatku?

    Pokazesz im papier, ze zarobiles to w USA, raczej nie beda sie wiecej
    czepiac. I zachowaj te papiery na dlugie lata, moze i za 10 lat spytaja sie
    "za co Pan kupil ten samochód..."

    P.

  • 3. Data: 2003-03-15 14:54:55
    Od: niedzwiedz <m...@l...com>

    On Fri, 14 Mar 2003 07:04:22 +0100, "Piotr Wypych"
    <c...@c...atomnet.pl> wrote:

    >Pokazesz im papier, ze zarobiles to w USA, raczej nie beda sie wiecej
    >czepiac. I zachowaj te papiery na dlugie lata, moze i za 10 lat spytaja sie
    >"za co Pan kupil ten samochód..."

    kurde - dzieki w sumie - bo to jedyna odpowiedz jaka sie ukazala...

    no ale ten tekst "raczej nie beda sie czepiac" to mi sie srednio
    podoba... a co jak jednak sie doczepia? czy zna ktos moze jakies
    podstawy prawne albo jakis kodeks co by moja sytuacje obejmowal i
    wyjasnial?

  • 4. Data: 2003-03-15 18:09:05
    Temat: Re: zarobilem w USA $10000 jak to
    Od: "Aneta " <d...@N...gazeta.pl>

    niedzwiedz <m...@l...com> napisał(a):

> [...]
    > 40.000PLN - jak mam to "zadeklarowac" zeby mi za rok Urzad Skarbowy
    > nie zabral polowy tytulem jakiegos podatku?
    Odpowiedź znajdziesz tutaj:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020406/p
    rawo/prawo_a_1.html