  • 1. Data: 2002-06-11 13:46:47
    Temat: zaokrąglenia w FAKCIE
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    Witajcie,

    Wprowadzam fakturę zakupu do tabelki "magazynu" FAKTA i muszę wpisać cenę
    zakupu z dokładnością do 4 miejsc po przecinku (kupuję w op. zbiorczym).

    Czy istnieje możliwość wpisania tego jakoś z tą dokładnością? W standardzie
    są tylko 2 miejsca po przecinku. Pisałam do ich "serwisu", ale nie
    doczekałam się odpowiedzi ani na tak ani na nie.

    Pomóżcie, bo nie wiem czy da się to jakoś zrobić czy muszę kombinować inny
    program magazynowy.

    Pozdrawiam,
    Kasia

  • 2. Data: 2002-06-11 18:58:34
    Temat: Re: zaokr?glenia w FAKCIE
    Od: pawel <u...@w...poczta.fm>

    Tue, 11 Jun 2002 15:46:47 +0200, "ewis" <e...@i...pl>
    <3...@n...vogel.pl> napisal(a):

    >Czy istnieje możliwość wpisania tego jakoś z tą dokładnością? W standardzie
    >są tylko 2 miejsca po przecinku. Pisałam do ich "serwisu", ale nie

    Oczywiscie, ze istnieje
    opcje->opcje zakupow i kontrahentow->zaptaszkowac Podawanie ceny
    zakupu do 4 miejsc .... i gotowe

    --
    pawel

  • 3. Data: 2002-06-12 08:01:51
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    > Oczywiscie, ze istnieje
    > opcje->opcje zakupow i kontrahentow->zaptaszkowac Podawanie ceny
    > zakupu do 4 miejsc .... i gotowe

    wielkie dzieki! działa!

    pozdr,
    kasia