  • 1. Data: 2005-09-23 04:52:40
    Temat: zaliczkowa fv
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Witam.
    Jasie sie ksieguje fakture zaliczke (faktura zakupu) zakupu srodka trwalego?
    - rozliczenie zakupu ST ?
    - ST w budowie ?

    No i w jakiej czesci Bilansu sie wykazuje?

    pozdr.
    KJ

  • 2. Data: 2005-09-23 07:08:44
    Temat: Re: zaliczkowa fv
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 9/23/2005 6:52 AM, Użytkownik jarmulowicz krzysztof napisał:
> [...]
    > - rozliczenie zakupu ST ?
    > - ST w budowie ?
    >
    > No i w jakiej czesci Bilansu sie wykazuje?

    Masz na to odpowiednią rubryczkę w bilansie, a księgować należy tak,
    żeby można to było wyodrębnić.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-09-23 08:01:40
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

> [...]
    > - rozliczenie zakupu ST ?
    > - ST w budowie ?
    >
    > No i w jakiej czesci Bilansu sie wykazuje?

    Ty kupujesz? Tak?

    No to dla mnie jest to czysta należność od kontahenta. Zaksięgowałbym to
    albo po prostu na rozrachunkch z danym kontrahentem, ew. na pozostałych
    rozrachunkach. I analogicznie do bilansu.

    pozdrawiam

    Tomek

    Sa niesamowite, zobaczysz... ;-) >>> link http://link.interia.pl/f18b9

  • 4. Data: 2005-09-23 19:48:59
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    > No to dla mnie jest to czysta należność od kontahenta. Zaksięgowałbym to
    > albo po prostu na rozrachunkch z danym kontrahentem, ew. na pozostałych
    > rozrachunkach. I analogicznie do bilansu.

    No ja kupuje rozrachunki sie zamykaja bo fakture place i zostaje mi jakis
    aktyw.

  • 5. Data: 2005-09-23 19:50:37
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Masz na mysli zaliczki na srodki trwale w budowie?
    Ale to nie jest zaliczka tylko wartosc netto bez vat wiec wartosc
    informacyjna wg.mnie jest zadna takiego wykazania.