  • Data: 2010-04-12 07:19:33
    Temat: zaliczka i podatek roczny
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W sumie to kilka wątków niżej był temat identyczny i niby czysto
    teoretyczny.
    A tak się składa że ja w zasadzie mam dokładnie taką sytuację faktycznie.

    Otóż rozpocząłem DG w lutym, pierwszy dochód miałem w sierpniu, znajomy
    stwierdził żebym nie płacił zaliczek bo odsetki i tak wyjdą niewielkie.
    No i teraz chciałem zapłacić wszystkie zaliczki z odsetkami... liczę ...
    liczę i wychodzi że nic nie muszę wpłacić.
    Jak to w końcu jest?
    Czy faktycznie tak jest czy coś popier... albo niedoczytałem?
    Dodam że na papierze dochód roczny wyszedł poniżej 15000 pln i mniej więcej
    narastał liniowo od sierpnia.
    Oczywiście 1os DG, KPiR + VAT.
    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie zwłaszcza że kwiecień leci... :)

    Pozdrawiam
    Piotr