  • 1. Data: 2005-08-11 09:09:16
    Temat: zalegle skladki na ZUS a ubezpieczenie
    Od: "..." <l...@p...onet.pl>

    witam,

    potrzebuje zaswiadczenie o ubezpieczeniu dla NFZ do papierkow na wyjazd za
    granice. okazuje sie ze nie jestem ubezpieczony (student) gdyz rodzic nie
    placi od kilku lat. z tego co sie dowiedzialem jestem zmuszony do uiszczenia
    oplat SAM za zalegle lata... tylko ze z czego? jakim prawem? za marne
    alimenty?

    prosze Was o jakies wsazowki czy moze mala porade bo ja juz nie moge zyc w
    tym popierdolonym kraju!

    p.s. przepraszam za prazeklenstwa ale nie jestem w stanie sie opanowac...