  • Data: 2006-11-08 12:50:07
    Temat: zakup uslugi z innego kraju EU.
    Od: Pi23 <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zakupuje jako osoba fizyczna usluge z innego Panstwa UE (z Cypru, usluga
    doradztwo finansowe i inwestycyjne). Sprzedawca wystawia mi za to
    fakture ale jest zwolniony z VAT (ze wzgledu na to, ze to eksport
    uslugi). Czy ja w Polsce mam obowiazek zaplacic od tego VAT i gdzies to
    zglosic czy nie? Cena uslugi to okolo 5-10 tys EUR (usluga cykliczna
    wykonywana co miesiac).