  • From: "Michał Trych" <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zakup sprzetu w czesciach ( czesci nieuzyteczne)
    Date: Thu, 27 Jul 2006 12:28:43 +0200

    witam,
    temat dziwny, ale nie wiedzialem jak to ujac;)
    Czy moga byc jakies klopoty, jesli chce kupic sprzet na firme, jednak nie
    mam wystarczajacej gotowki by kupic wszystko w jednym czasie, konkretnie mam
    na mysli sprzet do nurkowania, firma w w dzialalnosci ma prace podwodne,
    wiec planuje takowe prowadzic, a obecnie robie cos innego. Czy moge kupowac
    sprzet na raty, tzn najpierw jedna rzecz, za miesiac druga itp? jak to
    rozwiazac, poza jakimis kredytami itp?
    Moze nie odliczac vatu od zaksiegowanej f-ry zeby nie bylo krzyku w razie
    kontroli, da sie tak?
    pozdrawiam
    michal