  • Data: 2004-05-24 10:04:34
    Temat: zakup auta
    Od: k...@t...pl (Lipas) szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Usiłuje sprzedać swoje auto. I mam wątpliwości
    następujące.
    1. Auto to ciężarówka-kratka, hyundai combi.
    Fizycznie jest pięciosobowe, ale w dowodzie jest wpisane:
    2-osobowe i 550 kg ładowności. Według dowodu spelnia
    warunki wzoru Lisaka. Czy dowód decyduje ?
    2. Chciałem sprzedać w komisie, ale komis stwierdził, że
    jak sprzedają na fakturę to oni nie mogą odliczyć VAT.
    Jakoś tego nie rozumiem, bo cena auta to 20.000 czyli VAT
    3606 zł i nawet jak auto nie spełniałoby wzoru Liasaka to
    przecież połowę VATu kupujący może sobie odliczyć ?
    Czy źle rozumuję ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas