  • Data: 2006-12-19 16:50:59
    Temat: zakończenie DG (KPiR) - czy zapłacę ?
    Od: bubu <bubupl^cyfrajeden^@wupe.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Muszę zakończyć dzialalność gospodarczą
    (na jakiś czas ? - bo nie ma zawieszenia :-( )

    Czy od wyposażenia tj.
    a/ komputer zmodernizowany z początkiem 2004 r za 2350.- wraz z systemem
    (wpisane w kup)
    b/ nowy monitor LCD z końcem 2006 za 1500.- (wpisane w kup)
    zapłacę jakiś podatek ?

    (czy mam zrobić jakiś spis wyposażenia ?)

    Komputera i monitora nie sprzedaje - pozostaje nadal do mojego (teraz
    osobistego) użytku

    Pozdrawiam
    Bubu