  • 1. Data: 2003-10-21 09:15:28
    Temat: wzory przelewow
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Witam ,

    Czy znajda sie gdzies wzory drukow-przelew ?
    Jakos nie moge znalezc, chcialam kolezance pomoc ona je biedbna na maszynie
    wypelnia ..
    Beata

  • 2. Data: 2003-10-21 09:30:58
    Temat: Re: wzory przelewow
    Od: "Kubusia" <s...@l...com.pl>

    > Czy znajda sie gdzies wzory drukow-przelew ?
    > Jakos nie moge znalezc, chcialam kolezance pomoc ona je biedbna na
> [...]

    http://www.ips-infor.com.pl/pliki_.htm

    Pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2003-10-21 22:07:54
    Od: "Tadek" <U...@a...TO_TEZ_wroc.pl>

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy znajda sie gdzies wzory drukow-przelew ?
    > Jakos nie moge znalezc, chcialam kolezance pomoc ona je biedbna na

    Jest taki program DRUCZEK (mam nadzieję, że dobrze pamiętam nazwę).
    Poszukaj go gdzieś w sieci.
    Potrafi on drukować już wypełnione polecenia przelewu. Można stworzyć
    bazę kontrahentów i wypełnienie polecenia przelewu stanie się
    proste, szybkie i bezbłędne

    Pozdrawiam
    Tadek