  • 1. Data: 2004-08-05 07:30:06
    Temat: wystawianie faktur
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    Mam pytanie. Czy kolejność numerów paragonów, musi zgadzać sie z kolejnością
    numeracji faktur ?
    Przykładowo: Czy moge wystawić paragon fiskalny w poniedziałek, schować go
    do kieszeni. We wtorek wystawiać kolejne paragony i wystawiać z nich
    faktury. A w środe wystawić fakture z paragonu znajdującego się w kieszeni ?
    Slyszalem ze nabywca ma prawo podsunac mi paragon w przeciagu 7 dni i musze
    mu wystawić fakture. Slyszalem jednak tez, ze kolejnosc numeracji paragonow
    musi sie zgadzac z kolejnoscia numeracji faktur. Niech ktos mnie wyprowadzi
    z bledu ;)

    z gory dzieki!

    Daniel Jakubowski
    | www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

  • 2. Data: 2004-08-05 07:37:13
    Temat: Re: wystawianie faktur
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <d...@S...pl> napisal(a):
> [...]
    > musi sie zgadzac z kolejnoscia numeracji faktur. Niech ktos mnie wyprowadzi

    Wyprowadzam Cię z błędu. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-08-05 10:57:15
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:1pszlu8rof1qm$.dlg@boncki.wolin.pl...
    > Mam pytanie. Czy kolejność numerów paragonów, musi zgadzać sie z
    kolejnością
    > numeracji faktur ?
    hę?

> [...]
    ?
    > Slyszalem ze nabywca ma prawo podsunac mi paragon w przeciagu 7 dni i

    Może Ci również podsunąć paragon po roku, i jeżeli masz dobry humor, to też
    możesz mu wystawić fakturę.

    Wystawiając fakturę w środę piszesz: data wystawienia: środa, data
    sprzedaży: poniedziałek i wsio.

    > Slyszalem jednak tez, ze kolejnosc numeracji paragonow
    > musi sie zgadzac z kolejnoscia numeracji faktur.
    A co jak nie do każdego paragonu wystawiasz fakturę?
    :-)
    albo jak masz sklep spożywczy?
    :-))

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 4. Data: 2004-08-10 07:05:42
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    Łukasz Kaliński napisal(a):

    > A co jak nie do każdego paragonu wystawiasz fakturę?
    > :-)
    > albo jak masz sklep spożywczy?
    > :-))

    nie zrozumielismy sie :)

    chodzilo mi o to ze np:

    paragon z numerem 0003 nie moze byc przy fakturze z numerem 7/04 jesli
    paragon z numerem 0004 jest przy fakturze z numerem 6/04

    nie chodzilo mi o koniecznosc jednakowej numeracji, np: faktura nr 12/04 i
    paragon 0004

    ale rozumiem juz ze nie jest to konieczne