  • 1. Data: 2003-05-03 20:49:55
    Temat: wystąpienie wspólnika
    Od: "Adam's Cwojdzinski" <a...@s...com.pl>

    Witam. Chcę wystąpić ze spółki cywilnej. Mam w niej z żoną 50% udziałów.
    Jest ona w ogólnie dobrej kondycji, ale trudno sis dogadać ze wspólnikiem.
    Profilem działalności jest branż teleinformatyczna. Obecnie jesteśmy w
    trakcie tworzenia drugiego podmiotu. Jak najkorzystniej przejąć podatkowo
    towar. Jakie zastrzeżenia zrobić w dokumencie wystąpienia, aby nie być mocno
    uzależnionym od możliwości wspólnika, który został w siedzibie. Proszę o
    jakiekolwiek wskazówki bo na www jest z tym bieda. Pozdrawiam Adam