  • 1. Data: 2004-12-21 05:57:50
    Temat: wypowiedzenie z pracy
    Od: "ED" <d...@w...pl>

    Witam

    Jestem zatrudniona na umowę o pracę na czas określony do września 2005 r.
    Przepracowałam 2 miesiące. Choć pracowałam rzetelnie i sumiennie, pracodawca
    złożył mi wymówienie. Czy jest to zgodne z prawem? I czy należy mi się z
    tego tytułu odprawa? Jeśli tak to w jakiej wysokości?

    Czekam na informacje w tej sprawie.

    Edyta D.

  • 2. Data: 2004-12-21 07:35:58
    Temat: Re: wypowiedzenie z pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    ED napisał(a):
> [...]
    > złożył mi wymówienie. Czy jest to zgodne z prawem? I czy należy mi się z
    > tego tytułu odprawa? Jeśli tak to w jakiej wysokości?

    Jeżeli masz w umowie o prace zawarta klauzulę dopuszczającą wczesniejsze
    rozwiązanie umowy za wypowiedzeniem to jest to zgodne z prawem, odprawa
    Ci się nie należy.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl