    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: wypowiedzenie i urlop wychowawczy - kilka pytań
    Date: Tue, 1 Jun 2004 22:25:06 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Dzień dobry.
    Moja żona właśnie dostała wypowiedzenie warunków umowy z pracy. Po trzech
    misiącach może podjąć pracę w tym zakładzie ale na pół etatu. obecnie miała
    cały etat
    Od 1 maja przysługuje jej zasiłek rodzinny ale dzięki temu że przysługiwał w
    poprzednim okresie (dochód na osobe ~510 zł.).
    Pracując na pół etatu dostała by ok 400 zł.
    I teraz moje pytania. Czy gdyby poszła na urlop wychowawczy to będzie się
    należał dodatek z tyt. wychowywania dziecka - 400 zł?
    Czy na wychowawczy mozna iść w dowolnym momencie? W tej chwili syn ma 10
    miesięcy. Planuje rozpocząć urlop gdy będzie miał skończony rok.

    Czy ewentualnie po urlopie wychowawczym należy się jej zasiłek dla
    bezrobotnych? (obecnie by się jej należał ponieważ pracowała na cały etat
    ponad rok bez przerwy).

    -
    Z góry dziękuję za odpowiedzi
    PawełJ