  • Data: 2007-09-21 07:57:39
    Temat: wynajm mieszkania a podatek
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów.
    Proszę mi powiedzieć jak to jest?
    Siostra przebywa za granicą, chyba już na stałe.
    W Polsce ma mieszkanie
    Chciałabym to mieszkanie komuś wynająć, oczywiście spisać umowę, odprowadzać
    podatek.
    Ale jak to zrobić skoro siostra nie rozlicza się z podatku w Polsce?
    Czy mogę spisać z lokatorem umowę najmu, (mam pełnomocnictwo od siostry
    na wszelkie czynności związane z tym mieszkaniem) i jak to wtedy będzie z
    tym podatkiem?
    Bardzo proszę o informacje i z góry dziękuję.