  • 1. Data: 2003-06-09 08:16:36
    Temat: wynajem pokoi (nad morzem)
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Witam
    Chcialbym sie dowiec jak najwiecej w sprawach podatkowych i prawnych przy
    tego typu dzialalnosci. Gdzie w sieci znajde prawo turystyczne? Kiedy
    ksieguje sie zaliczki (a co w przypadku gdy ktos zrezygnuje i ja wycofa) a
    kiedy zadatek? Kiedy sie melduje gosci i na jaki okres (caly deklarowany?).
    Jaka forma opodatkowania jest najbardziej korzystna dla mnie - mam tylko 6
    pokoi. itp. pytania. Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
    Adam