  • 1. Data: 2002-05-25 14:14:05
    Temat: wykonanie witryny www dla sieci sklepów - jaki koszt?
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    ponieważ nie jestem zbyt zorientowany w temacie i z www nie mam zbyt wiele
    wspólniego
    a muszę przejrzeć ceny i przygotować dla szefa przypuszczalny koszt
    wykonania witryny
    składajacej się z około 20 - 25 stron w tym z 2 aktualizowanych około 1-2
    razy w m-cu i
    15 stron z mapkami dojazdu
    proszę zajmujących się tym zawodowo
    o podanie przybliżonych cen za wykonanie oraz utrzymanie takiego serwisu

    przepraszam, że NTG ale wiem że osoby zajmyjące się tym tez zaglądają na
    grupę

    dzięki z góry
    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]

  • 2. Data: 2002-05-26 23:14:30
    Od: "Pawel" <...@...com>

    Użytkownik "sphinx" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o podanie przybliżonych cen za wykonanie oraz utrzymanie takiego serwisu
    >
    > przepraszam, że NTG ale wiem że osoby zajmyjące się tym tez zaglądają na

    Sorry za NTG, ale tak ladnie prosil

    W tej chwili generalnie w informatyce i chyba generalnie we wszystkich
    branzach najzdrowiej jest stosowac nastepujaca zasade:
    Zastanow sie, ile chcesz miesiecznie zarabiac. Mysl realistycznie. Tak
    troche powyzej minimum, ktore Cie satysfakcjonuje. Nastepnie zastanow sie,
    ile czasu zajmie Ci wykonanie serwisu, o ktorym mowisz. Jezeli na przyklad
    60 godzin, to przy zalozeniu ze w miesiacu chcesz pracowac 160 godzin,
    kwota, o ktora pytasz, to to ile chcialbys miesiecznie zarabiac *(60/160)

  • 3. Data: 2002-05-27 09:17:30
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

> [...]
    > 60 godzin, to przy zalozeniu ze w miesiacu chcesz pracowac 160 godzin,
    > kwota, o ktora pytasz, to to ile chcialbys miesiecznie zarabiac *(60/160)

    B. ciekawe...
    hmm

  • 4. Data: 2002-05-30 10:41:53
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "DanielR" <d...@w...pl> skribis:

    >B. ciekawe...
    >hmm

    co w tym ciekawego ? Mnie tak pracodawca policzyl - najpierw zapytal ile
    bym chcial zarabiac miesiecznie, potem troche stargowal w dol, podzielil
    ilosc godzin przez okolo 178 i wyszlo mu ile ma zaplacic.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,