  • 1. Data: 2004-02-01 21:20:49
    Temat: wprowadzenie środka trwałego
    Od: "kris" <k...@i...pl>

    Czy zakupiony na osobę fizyczną (na mnie) przed rozpoczęciem działalności
    samochód mogę z dniem rozpoczęcia działlności wprowadzić jako środek trwały
    firmy. Nie mam faktury zakupu, a jedynie umowę kupna sprzedaży?

  • 2. Data: 2004-02-02 21:41:14
    Temat: Re: wprowadzenie środka trwałego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Feb 2004, kris wrote:

> [...]
    >+ samochód mogę z dniem rozpoczęcia działlności wprowadzić jako środek trwały
    >+ firmy. Nie mam faktury zakupu, a jedynie umowę kupna sprzedaży?

    A tu chyba zależy czy jest "kompletny i sprawny" oraz czy dajesz
    mu rok "życia" ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)