  • 11. Data: 2006-01-12 09:08:34
    Temat: Re: wplata na konto firmowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Greg wrote:

    > Z resztą, wpłatomatem dokonujesz wpłaty na Ekonto, a dopiero z niego
    > na mBiznes.

    Sprostowanie
    Jeśli ma kartę do mBiznes to wpłaty dokonuje bezpośrednio na mBiznes.

  • 12. Data: 2006-01-12 09:29:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Jan 2006, Jano wrote:

> [...]
    [...]
    > Ano właśnie - Twoje pytania bywają zawiłe:

    ...przepraszam, tak miewam :)
    Popatrz - wyciąłem tekst podrzędny (był w nawiasie).
    Lepiej ?

    > 1. na jakiej podstawie będzie dowodem?

    ...proponuję tę wersję!

    > Chciałem tylko zasugerować że na jednoosobowej DG możesz z kasą robić co
    > chcesz

    Słusznie.
    Można jeszcze dopisać powód formalny: na DG OF majątek "w DG" jest nadal
    prywatny, tylko nie jest "przeznaczony na cele osobiste" ale "związane
    z działalnością".
    I tylko pewne rodzaje majątku są "związane" - majątek rzeczowy,
    WNiP,... a pieniądze nie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2006-01-12 19:41:15
    Od: "Greg" <m...@o...pl>

    > Sprostowanie
    > Jeśli ma kartę do mBiznes to wpłaty dokonuje bezpośrednio na mBiznes.

    Racja. Nigdy nie pomyślałem o karcie do mBiznes :)