  • 1. Data: 2006-04-19 11:50:22
    Temat: wpis do hipoteki
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    Witam!
    Czy ktos moglby mi wyjasnic jak sie to odbywa przy kredycie na
    mieszkanie w np. frankach szwajcarskich.
    Czy oplata pobierana przy tej okzaji to tylko 200zl czy moze jakos
    inaczej (gdzies mi ktos mowil ze 2x200zl - raz za wpis od kwoty kredytu
    a drugi raz za odsetki). Juz zglupialem i nic z tego nie wiem.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich!
    rajusan

  • 2. Data: 2006-04-19 14:12:37
    Temat: Re: wpis do hipoteki
    Od: Stan <s...@f...krakow.pl>

    rajusan napisał(a):
> [...]
    > inaczej (gdzies mi ktos mowil ze 2x200zl - raz za wpis od kwoty kredytu
    > a drugi raz za odsetki). Juz zglupialem i nic z tego nie wiem.

    Zależy co jest na kwicie z banku do sądu. Ja miałem dwie hipoteki do
    jednego kredytu (zwykła i kaucyjna) to zapłaciłem 2 x 200zł

    --
    === Stanisław Marszałek