  • Data: 2006-09-25 08:45:02
    Temat: wezwanie do US
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    US prowadzi postępowanie podatkowe u mojego kontrahenta. W celu dokonania
    czynności sprawdzających wzywa mnie do okazania dokumentów potwierdzających
    dokonanie transakcji z tym kontrahentem, a w szczególności noty odsetkowej
    za nieterminową płatność. Jednak chce abym zgłosił się do nich (nie mój
    urząd) z niezłą ilością dokumentów m.in. z rejestrem VAT też (nie wiem po
    co?). Ponieważ jestem małym podatnikiem to czy mogę zabrać ze sobą ksiązkę
    kontroli i poprosić o wpis, że taka kontrola została dokonana czy lepiej
    poczekać, aż mój urząd przyjdzie do mnie na kontrolę. Straszą mnie karą
    porządkową o której nie ma mowy w czynnościach sprawdzających. Jak radzicie
    aby się zachować? Kwota noty odsetkowej 440zł.
    Dzięki
    Wojtek