    From: g...@p...net.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: upomnienie z US - platnosc podatku
    Date: 15 May 2006 12:54:15 -0700

    Czy jesli dostalem upomnienie z US na temat nie zaplaconego podatku
    (podatek powstal kilka miesiecy temu) i dopiero po otrzymaniu tego
    upomnienia zloze podanie o rozlozenie na raty, badz tez
    przesuniecie splaty o jakis okres - to jest to zgodne z prawem i do
    momentu odpowiedzi jaka powinienem otrzymac na moje podanie -
    ewentualna egzekucja (oczywiscie jesli szybko komornik ja otrzyma)
    zostanie wstrzymana? Jakies inne dobre pomysly na opóznienie
    wykonania splaty bez przekazywania sprawy przez US do komornika?