-
1. Data: 2005-08-31 09:27:51
Temat: umowy o pracę
Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>
Witam
Trochę NTG ale na prawie nie otrzymałam odpowiedzi.
Czy pracodawca w umowie o pracę może wpisać jako miejsce wykonywania pracy:
"siedziba pracodawcy oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę".
Jakie konsekwencje dla pracownika rodzi taki zapis?
Czy to może oznaczać, że taki pracownik nie będzie miał prawa do
otrzymywania zwrotu kosztów podróży służbowych skoro każde miejsce wskazane
przez przedsiębiorcę jest jego miejscem wykonywania pracy a nie miejscem
oddelegowania?
Jak ma odbywać się to wskazanie przez pracodawcę miejsca wykonywania pracy?
I z drugiej strony: wydaje mi się że przy takim zapisie US może
zakwestionować zasadność wypłacania delegacji (bo to dojazd do miejsca
pracy) i mi je opodatkować. ZUS też może potrącić co uzna za należne.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
MB