  • Data: 2003-06-16 10:31:26
    Temat: umowa zlecenie z pkt widzenia zleceniodawcy
    Od: "..::FELIPE::.." <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jestem zleceniodawca
    mam przed soba rachunek na 800 brutto
    z tego do wyplaty 541 z kawalkiem
    natomiast do zus odprowadz ponad te 800 skladki (moja czesc) na kwote okolo
    150 zl (teraz nie pamiet dokladnie)

    teraz pytanie - gdzie tu sa i w jakiej kwocie KUP do mojej DG
    ktore to kwoty, ktore tez z kolei moge wpisac w PIT 5 jako pomniejszajace
    dochod / zysk...?

    pierwszy raz mam taki rachunek, wczesniej tylko faktury ewent rachunki od
    nieatowcow, wtedy calosc w koszty
    a teraz mam problem

    pomozecie?

    pozdrawiam