  • Data: 2004-01-05 12:37:00
    Temat: umowa zlecenie i US
    Od: "Stefan" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W 2003 r. pracowałem na umowę zlecenie. Co ma być podstawą
    do rozliczenia z US - zgłosić się do zleceniodawcy o wydanie
    dokumentu zawierającego ile zarobiłem?

    I jeszcze jedno. Była to moja pierwsza praca, więc
    wypełniłem wniosek o wydanie NIP i dałem go
    zleceniodawcy(miał je wysłać do US). Po jakimś
    czasie(minimum miesiąc) potrzebowałem NIP do deklaracji
    PCC-1. Musiałem wypełnić drugi wniosek i po wpłynięciu tego
    pierwszego(od zleceniodawcy) miałem być poproszony o
    zgłoszenie się do US i anulowanie go. Tak się nie stało...
    Anulowali go automatycznie i wysłali moj NIP zleceniodawcy,
    czy też ten wogóle nie wysłał wniosku?

    Pozdrowienia
    Stefan