  • 1. Data: 2003-03-17 20:32:59
    Temat: umowa zlecenie bez zdrowotnego? - jak ma być?
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy od umowy zlecenia ma być składka na zdrowotne?
    Człowiek ma umowę o pracę na pełny etat i do tego um.zlec. na kwotę ponad
    2000zł.
    wydaje mi się że powinno być pobrane zdrowotne.
    A wątpliwości mam przez to że akurat ten sam człowiek miał 2 umowy zlecenia
    u różnych pracodawców na taką samą kwotę i jedni mu pobrali zdrowotne a
    drudzy nie. w
    to teraz i pit 8 któryś będzie źle

    PawełJ

  • 2. Data: 2003-03-17 21:16:06
    Temat: Re: umowa zlecenie bez zdrowotnego? - jak ma być?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-03-2003 21:32, Użytkownik pawel J napisał:
    > Witam.
    > Czy od umowy zlecenia ma być składka na zdrowotne?
    > Człowiek ma umowę o pracę na pełny etat i do tego um.zlec. na kwotę ponad
    > 2000zł.
    > wydaje mi się że powinno być pobrane zdrowotne.
    > A wštpliwo?ci mam przez to że akurat ten sam człowiek miał 2 umowy zlecenia
    > u różnych pracodawców na takš samš kwotę i jedni mu pobrali zdrowotne a
    > drudzy nie. w
    Jeżeli to nie jest student do 25 roku zycia, to zdrowotne trzeba pobrać.
    Chyba że to były umowy o dzieło a nie zlecenia (są w tej samej rubryce
    na PIT-8B więc nie widac co jest co.)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-17 21:17:12
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zlecenia
    > u różnych pracodawców na taką samą kwotę i jedni mu pobrali zdrowotne a

    Wydaje mi się że tylko nie płaci innych składek ZUS ale zdrowotne i owszem
    Wiola