eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowa sprzedaży międzu firmą a osobą fizyczną, prośba o pomoc › umowa sprzedaży międzu firmą a osobą fizyczną, prośba o pomoc
  • Data: 2005-05-09 10:50:04
    Temat: umowa sprzedaży międzu firmą a osobą fizyczną, prośba o pomoc
    Od: "IceCool" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    posiadam stronę WWW i otrzymałem oferte współpracy z domem mediowym
    w związku z tym że nie prowadze DG zaproponowali mi rozlicznie na podstawie
    umowy sprzedaży co miesiąc lub co kampanie
    i tu nie wiem czy nie doczepi się US do mnie jak co miesiąc będziemy
    spisywali umowe sprzedaży
    jak myślicie, co doradzacie ???

    pozdrawiam
    greg