  • 1. Data: 2004-03-13 18:47:37
    Temat: umowa o dzieło, a KUP 50%
    Od: "Radek" <r...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    W KUP w umowie o dzieło wraz z przeniesieniem majątkowego prawa autorskiego
    wpisuje się 50%?
    A jesli tak, to jak to jest jesli umowa opiewa na trzy dzieła (strona
    internetowa, logo itd), a przeniesienie na tylko jedną (logo)?
    kompletnie nie wiem, jak mam zawrzec umowę
    szukałem w necie i dalej nic nie wiem :(

    Autorowi wysyłam teraz PIT8B/11, a na koniec roku już nic?
    A u siebie? wypełniam PIT4?

    Radek
    skołowany

  • 2. Data: 2004-03-16 10:13:32
    Temat: Re: umowa o dzieło, a KUP 50%
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Mar 2004, Radek wrote:
    [...]
    >+ W KUP w umowie o dzieło wraz z przeniesieniem majątkowego prawa autorskiego
    >+ wpisuje się 50%?

    Między innymi. Możesz zajrzeć do ustawy kiedy ma miejsce 50% KUP ?
    Bo mi się zdawało że przy "dochodach z praw majątkowych" :)

    >+ A jesli tak, to jak to jest jesli umowa opiewa na trzy dzieła (strona
    >+ internetowa, logo itd), a przeniesienie na tylko jedną (logo)?

    A reszta, przykładowa strona internetowa ?
    Płacący nie ma ŻADNYCH praw ? Nie może jej np. wystawić ?? No to
    po co kazał ją zrobić ??? I rozumiem że nie uznaje zapłaty za KUP ? ;))

    >+ Autorowi wysyłam teraz PIT8B/11, a na koniec roku już nic?

    Jeśli "teraz" i kończysz współpracę...

    >+ A u siebie? wypełniam PIT4?

    IMHO tak.

    --