  • 1. Data: 2005-02-28 06:05:58
    Temat: ulgi remontowe+instalacja gazowa
    Od: "Marcin" <spyram@_wytnij_op.pl>

    Cześć

    Rozliczam moich rodziców.
    W zeszlym roku, przy oddawaniu PITu za rok 2003 "rozpoczeli" ulge lokalu
    mieszkalnego. W tym roku (za 2004) maja kontynuacje, z tym ze wymienili
    sobie piec gazeowy i w zwiazku z tym moje pytanie: wiem ze mozna odliczyc
    instalacje gazowa, czy w z zwiazku z tym moge zaznaczyc w PIT D ten ostatni
    kwadracik odnoscnie intstalacji gazowej?

    Marcin

  • 2. Data: 2005-02-28 07:22:07
    Temat: Re: ulgi remontowe+instalacja gazowa
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <spyram@_wytnij_op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > instalacje gazowa, czy w z zwiazku z tym moge zaznaczyc w PIT D ten
    > ostatni
    > kwadracik odnoscnie intstalacji gazowej?

    jak najbardziej - powiększasz limit odliczenia w związku z remontem
    instalacji gazowej