  • Data: 2003-12-17 08:03:51
    Temat: ulga odsetkowa?
    Od: "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów.

    Mam takie pytanie:
    Czy jesli kupie mieszkanie w 2004 roku od spóldzielni(developer-a), który
    budowe, pozwolenie na budowe uzyska w 2004 roku, blok bedzie skónczony w
    roku 2005. To czy po zaciagniecu kredyty na to mieszkanie w 2004 roku mam
    prawo odliczac odsetki od kredytu od dochodu. Pani w Urzedzie Skarbowym
    powiedziala ze ulga odsetkowa zostala wprowadzona w 2002 roku i
    2002/2003/2004 lapia sie na nia, poniewaz trwa trzy lata.
    Nie jestem jednak pewien czy chodzilo jej oto ze ta ulga na pewno trwa przez
    trzy lata, czy o oto ze inwestycja musi byc ukonczona w ciagu trzech lat.

    Równoczesnie jesli bede mial ta ulge odsetkowa, to czy równoczesnie moge
    korzystac z ulig remontowej, która jeszce trwa, dodam ze bedzie to nowe
    mieszkanie, ale jednak nie wykonczone.

    Czy ktos moze mi doradzic?
    Dziekuje za wszelka pomoc.

    Pozdrawiam