  • 1. Data: 2003-10-15 09:36:08
    Temat: ulga budowlana
    Od: "Robert" <r...@s...pl>

    Witam. W 2000 roku rozpocząłem budowę domu nabywając tym samym prawo do ulgi
    budowlanej. Wówczas jeszcze nie mówiło się o likwidacji tej ulgi, od roku
    2001 miała wejść ulga "znowelizowana" polegająca na tym, że odliczeń można
    będzie dokonywać tylko w 4 kolejnych zeznaniach rocznych i koniec. Mam w
    związku z tym pytanie, czy nabywając prawo do ulgi budowlanej na "starych
    zasadach" mogę ją kontynuować przez lata następne, aż do wyczerpania limitu
    odliczeń (który podejrzewam nie będzie w nieskończoność waloryzowany) czy
    też zostanę potraktowany na równi z tymi, którzy nabyli prawo do tejże ulgi
    po roku 2000 i muszą inwestycje rozliczyć w 4 kolejnych zeznaniach
    podatkowych. Przepraszam za mój język "nieprawniczy", pozdrawiam Robert.