  • 1. Data: 2003-04-07 09:37:23
    Temat: ulga budowlana
    Od: "Misiek" <d...@p...onet.pl>

    Hej!

    W 1999 roku kupilem mieszkanie od developera i rozliczam je w ramach "duzej"
    ulgi. Czy rozpoczynajac budowe domu w tym roku moge koszty tej budowy tez
    odliczac? (mieszkanie nie wyczerpalo calkowicie limitu odliczen)

    Z gory dzieki!
    pozdrowienia,
    Michal

  • 2. Data: 2003-04-07 10:27:28
    Temat: Re: ulga budowlana
    Od: p...@p...onet.pl (Pawel B.)

    In article <b6rgsq$r7$1@news.onet.pl>, "Misiek" <d...@p...onet.pl> says:

> [...]
    >ulgi. Czy rozpoczynajac budowe domu w tym roku moge koszty tej budowy tez
    >odliczac? (mieszkanie nie wyczerpalo calkowicie limitu odliczen)

    Wedlug mnie nie, bo to nie jest kontynuacja inwestycji z przed 1 stycznia 2002r
    PB