  • Data: 2005-03-19 20:01:44
    Temat: trzy firmy
    Od: "MARZENA" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie. Jestem zatrudniona na umowe o pracę i zarabiam więcej niż 800
    coś tam ( dokładnie nie pamiętam ). Dodatkowo przyjęłam w ubiegłym roku
    kilka umów zleceń.
    Patrzę na przyslane PIT 8B i one się różnią. Jednen zleceniodawca
    odprowadzali za mnie skladkę na ubezpieczenie zdrowotne pozostali nie. Czy
    powinni??

    Kolejne pytanie mam odnośnie rozliczenia rocznego przez program Jupiter2004
    firmy Elfim. CZy jest ok? czy zawiera jakieś blędy jak Rzeczpospolitej bo
    jestem w również w szkoku jak kolega który parę postów niżej napisał, że
    przyjdzie mi zapłacić sporo : (

    Pozdrawiam
    CZekam na wieści
    Marzena