  • 1. Data: 2007-03-29 12:05:41
    Temat: temat pracy licencjackiej
    Od: Dorota <m...@w...pl>

    Witam, proszę o podsunięcie mi pomysłu, dotyczącego tematu pracy
    licencjackiej z zakresu rachunkowości. Myślę, że wśród członków forum
    znajdzie się na pewno osoba, która pisze lub pisała taką pracę. Z góry
    dziękuję, oczekuję niecierpliwie i pozdrawiam :))

  • 2. Data: 2007-03-29 13:36:34
    Temat: Re: temat pracy licencjackiej
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    Dorota <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > znajdzie się na pewno osoba, która pisze lub pisała taką pracę. Z góry
    > dziękuję, oczekuję niecierpliwie i pozdrawiam :))

    to nie jest forum ;-)

    h.

  • 3. Data: 2007-03-29 18:41:07
    Od: Harry <filar_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.fm>

    Hania napisał(a):

    > to nie jest forum ;-)
    >
    > h.

    no zależy jak to rozumieć, jeśli forum, że każdy może się wypowiedzieć i
    wszyscy się tu spotykamy to tak, ale najlepiej powiedzieć forum grupy
    dyskusyjnej i będzie ok

    --
    Pozdro
    Harry