  • 1. Data: 2003-04-05 08:56:24
    Temat: telefon - faktura nie na mnie - czy mozna w kup?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Witam Wszystkich Grupowiczow,

    jezeli ktos ma telefon, uzywany w DG (zlokalizowany w siedzibie firmy, i
    podany w papierach do ZUS, US itp), jednakze faktury wystawiane sa na jego
    niezyjaca babcie, to czy moze wliczyc w KUP czesc rozmow z tego telefonu?

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Bez glodowania i liczenia kalorii -

  • 2. Data: 2003-04-05 10:00:59
    Temat: Re: telefon - faktura nie na mnie - czy mozna w kup?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Apr 2003, l.e:h wrote:
    [...]
    >+ jednakze faktury wystawiane sa na jego niezyjaca babcie

    Znaczy, umowa nieważna. Może by jednak doprowadzić ową
    umowę do stanu faktycznego ?

    pzdr, Gotfryd